قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت ، و روند اقدام از ابتدا تا انتها برای کشور کانادا در سایت بطور کامل مطرح کردیم .

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چرا ویزا ریجکت می شود؟

یکی از دغدغه‌های اصلی مهاجران، دریافت ویزا و اجازه ورود به کشور مورد نظر است. اینکه آیا شخص ویزا و اقامت یک کشور را دریافت کند یا خیر، کاملاً در دست تصمیمات سفارت و ماموران ویزا می‌باشد. اما چه چیزی باعث می‌شود سفارت یا کنسولگری ویزای شما را رد کند؟ دلایل ریجکتی ویزای شما چیست؟ این‌ها سوالاتی است که بسیاری از افراد هر زمان که می‌خواهند برای مهاجرت و دریافت ویزا اقدام کنند، می‌پرسند. واقعیت این است که هر زمان ویزای شما برای هر کشوری ریجکت می‌شود، متقاضیان از حالت پیش آمده ناراضی هستند. بسیاری از این متقاضیان متعجب می‌شوند و نمی‌توانند دلیل یا دلایل ریجکتی ویزای خود را دقیقاً بدانند. به همین دلیل، این مقاله در ارائه دلایل متداول شناخته شده برای چنین شرایطی متمرکز خواهد بود.

ریجکت ویزای تحصیلی کانادا معمولاً در هنگام ریجکت ویزای تحصیلی کانادا، متقاضی متن این چنین دریافت می‌کند: بر اساس قوانین مهاجرت به کانادا متقاضی باید تصمیم خود برای بازگشت به کشورش پس از تحصیل در کانادا را نشان دهد. شما باید به ویزا آفیسر نشان دهید که واجد شرایط قوانین ویزا بر اساس بند ۱۲ قانون هستید و همچنین باید اثبات کنید که دارای بودجه کافی برای پرداخت هزینه‌های شهریه و هزینه‌های زندگی خود در کانادا هستید. پس از بررسی دقیق تمامی مدارکی که برای ما ارسال کردید، بنده قانع نشدم که شما واجد شرایط برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا می‌باشید. به همین دلیل ویزای تحصیلی شما را مردود اعلام می‌کنم. 

چگونگی رفع ریجکتی ویزا شینگن

ریجکتی ویزا یعنی چه؟

زمانی که شخص برای دریافت یکی از ویزاهای توریستی، اقامت‌های کوتاه مدت و یا بلند مدت اقدام می‌کند و تصمیمی که سفارت مبنی بر ارائه اجازه ورود یا اعطای اقامت می‌گیرند، به صورت منفی است، به آن ریجکتی ویزا می گویند. ریجکتی ویزا در طول سالیان زیاد به صورت تاریخچه سفر در پاسپورت شخص متقاضی باقی می‌ماند و افسر ویزا می‌تواند به این موضوع دسترسی پیدا کند.

شما اثبات نکردید که دارای بودجه کافی برای تحصیل و زندگی و بازگشت به کشور خود هستید.

شما مرا قانع نکردید که پس از اتمام دوره کانادا را ترک خواهید کرد.

شما تمام مدارک را ارسال نکرده‌اید.

بر اساس مدارک و فرم‌های ارسالی من قانع نشدم که شما همه موارد را به درستی تکمیل کرده باشید.

برنامه تحصیلی شما

پیوندهای شما با کشور مبدأ

دلایل ریجکتی انواع ویزای کانادا 2020 (نحوه اعتراض و اقدامات لازم)

بعد از ریجکتی ویزا باید چه کرد؟

همانطور که پیش‌تر گفته شد، به تفاوت ریجکتی و ردی ویزا پرداختیم. اما زمانی که ویزای شخص ریجکت شد، باید چه تصمیمی گرفت و چه کرد؟ این موضوع یکی از نکاتی می‌باشد که افراد پس از ریجکتی ویزای خود، به آن فکر نمی‌کنند و شاید به طور کلی نا امید شوند. اما باید گفت که اینطور نباید باشد. چرا که وکلای امور مهاجرت در کنار شما هستند تا بتوانید ویزا یا اقامت خود را دریافت کنید و ریجکتی خود را رفع کنید. اما به طور دقیق‌تر به این موضوع در ادامه خواهیم پرداخت.

زمانی که شخصی از دریافت ویزای خود ریجکت می‌شود، قطعاً علتی دارد. متقاضی باید دلیل ریجکت شدن ویزای خود را بیابد. چرا که اگر ریجکتی ویزای وی نا عادلانه باشد شخص متقاضی می‌تواند با کمک گرفتن از مؤسسات حقوقی معتبر، وارد دادگاه‌های کشور مقصد شده و ریجکتی ویزای خود را رفع کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی