قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت ، و روند اقدام از ابتدا تا انتها برای کشور کانادا در سایت بطور کامل مطرح کردیم .

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یو پی اس چیست

یو پی اس چیست؟

هنگامی که از یو پی اس برای محافظت از دستگاه‌های برقی‌تان استفاده نمی‌کنید، نوسانات جریان برق می‌تواند منجر به سوخته شدن دستگاه شما شود. قریب به یقین حاضر نیستید تجهیزات گران قیمت خود را به این راحتی از دست بدهید. پس هر چه زودتر باید یک منبع تغذیه بی وقفه (UPS) برای خود دست و پا کنید اما چگونه؟ این گونه از تجهیزات چیزی نیستند که ما هر روز با آن‌ها سر و کار داشته باشیم پس قاعدتا تهیه کردن آن کمی سخت تر از خریدن چیزهای دیگر است! اما چطور می‌توان تجهیزات مربوط به این دستگاه را فراهم کرد؟

همه چیز درباره یو پی اس

از مهمترین کارایی های UPS یو پی اس در زمانی می باشد که برق شهری قطع می شود که بلافاصله وبدون وقفه دستگاه یو پی اس وارد مدار می شود وبرق مصرفی لازم را تامین می نماید به نحوی که نیازی به RESET کردن یا خاموش کردن دستگاه مورد استفاده باشد. سیستم یو پی اس وظیفه حفاظت از وسایل الکتریکی حساس در برابر نوسانات برق را دارد و این سیستم از تعمیرات و عقب افتادگی های هزینه‌دار جلوگیری به عمل می آورد. در واقع یو پی اس علاوه برب محافظت از دستگاه‌های الکتریکی حساس، ثبات جریان برق تقویتی فراهم می آورد که به آنلاین ماندن برنامه های حساس کمک شایانی  می‌نماید.

انواع یو پی اس

استانداردها، انواع مدل این دستگاه  را از لحاظ فناوری و معماری ساخت به ۳ دسته‌ی کلی تقسیم کرده که می توانید

در این بخش انواع این سیستم ups را با توضیحات کامل هر مدل به صورت کامل مطالعه نمایید و با آنها آشنا شوید

مدل آفلاین (OFFLINE)

مدل آنلاین (ONLINE)

انواع مدل لاین اینتر اکتیو (LINE INTERACTIVE)

مزایای استفاده از سیستم یو پی اس

استفاده از یک انرژی پشتیبان همانند سیستم تامین انرژی بدون وقفه یو پی اس علاوه بر کمک به حل مشکلات ناشی از قطع شدن جریان برق، محافظت دربرابرقطع کلی برق را نیز فراهم می سازد. دستگاه یو پی اس دارای فیلترهای الکترونیکی بوده که باعث حذف نویزها و نوسانات برق شهری می شود و محافظت از مصرف کننده ها را در برابر رعد و برق و ولتاژ بالا بعهده دارد و جریان برق یکنواختی با شکل موج ثابت به مصرف کننده ارسال می کند.

یو پی اس هایی که برای کاربردهای معمولی استفاده میشوند از نوع ONLINE با باتری تک سلولی سرب -اسید و یا نیکل -کادمیوم و توان 500 تا 2000 آمپر متر اند که قیمت 500 تا 1 میلیون تومان را دارند. UPS های بزرگتر دارای توان بیشتر و همچنین کیفیت برق خروجی بالاتر هستند. یوپی اس ها در انواع گوناگون و اندازه های متفاوتی وجود دارند.

برند های معروف UPS

از معروف‌ترین برندها و مارک هایی که مشتریان زیادی را راضی نگه داشته اند می‌توان

شرکت ABB، Ablerex، Active power، Acumentrics، AETES را نام برد.

دو مدل برتر یو پی اس در ۲۰۱۹

برند CyberPower مدل CP1500EPFCLCD : این مدل بهترین انتخاب برای مشاغل کوچک و متوسط است. با مشخصات فنی « ولتاژ ورودی Vac 230، ظرفیت خروجی ۹۰۰ وات، ۶ رسانه (پریز برق)، زمان باتری: ۱۰ دقیقه (نیمه بار) و ۳ دقیقه (بار کامل)، زمان شارژ: ۸ ساعت» این مدل دارای پورت های مختلف از جمله USB برای وصل کردن دستگاه‌های مختلف می‌باشد. پورت های RJ11 / RJ45 تلفن، فکس و خطوط مودم شما را در برابر فشارهای الکتریکی محافظت می کنند.

مزایای پی ال سی ”PLC” به مدارات فرمان

برند APC مدل Back-UPS ES – BE700G : این مدل بهترین انتخاب برای محافظت از دستگاه در برابر نوسانات ولتاژ است. با مشخصات فنی « ولتاژ ورودی V 230، ظرفیت خروجی ۴۰۵ وات، ۸ رسانه (پریز برق)، زمان باتری : ۱۳ دقیقه ( نیمه بار) و ۴ دقیقه ( بار کامل)، زمان شارژ ۱۶ ساعت».

اگر به دنبال یک انتخاب ساده و ارزان هستید، این مدل برای شما مناسب خواهد بود. استفاده از این یو پی اس به مشاغل بزرگ که دارای تعداد زیادی رایانه و دستگاه‌های دیگر هستند، پیشنهاد نمی‌شود. اما بهترین انتخاب برای مشاغل کوچک به حساب می‌آید تا بتوانند در صورت قطعی برق به کار خود ادامه دهند.

تعمیر ups

 

  • هنگامه دیر افزون