قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت ، و روند اقدام از ابتدا تا انتها برای کشور کانادا در سایت بطور کامل مطرح کردیم .

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کابل سیلیکونی یکی از انواع پرکاربرد کابل نسوز است که به دلیل مقاومت بالا در صنایع خودروسازی، فولادسازی، پالایشگاهی، پتروشیمی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کابل نسبت به کابل‌های معمولی در برابر حرارت بالا، افزایش شدت جریان، شرایط بد جوی، رطوبت بالا، سرمای شدید، تماس با مواد شیمیایی، اشعه ماوراء بنفش خورشید و انواع روغن بسیار مقاوم است و به همین دلیل استفاده از آن در مکان‌هایی پرحرارت احتمال آتش‌سوزی را به میزان بسیار زیادی کاهش می‌دهد. کابل‌ نسوز سیلیکونی مقاومت شگفت انگیز خود در برابر حرارت را به عنصر ارزشمند سیلیکون مدیون است. مزایای زیاد سیم و کابل سیلیکونی باعث شده که انواع مختلف آن مثل کابل قدرت، کابل کنترل، کابل ابزار دقیق، سیم و کابل جرقه زن، کابل اعلام حریق و غیره تولید و به مشتریان عرضه شود. در این مقاله قصد داریم درباره مزایا و ویژگی‌های کابل سیلیکونی بیشتر صحبت کنیم.

کاربرد کابل سیلیکونی چیست؟

به علت خصوصیت های جالب و متفاوت کابل سیلیکونی از این کابل ها به صورت گسترده در صنایع مختلف استفاده می شود. این کابل ها معمولا دارای ویژگی های الکتریکی عالی هستند و در مقابل حرارت، گرما، شعله و شوک حرارتی مقاومت بالایی را دارند، به همین علت می توان از این کابل ها در سیم کشی محصولات الکتریکی و الکترونیکی مختلف، لوازم خانگی مانند جاروبرقی، اجاق گاز، الکترومتورها، تجهیزات حرارتی و کوره ها که تحت دماهای مختلف و ولتاژهای بالا هستند استفاده کرد.

با بهره گرفتن از روش های جدید و بی نظیر در تولید و تجارت تحت عنوان تامین کننده و تولید کننده کابل سیلیکونی می توان در بازارهای داخلی و خارجی نیز فعالیت کرد.

انواع کابل سیلیکونی و ویژگی‌های آن

کابل سیلیکونی در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود. انواع کابل‌ نسوز سیلیکونی شامل کابل قدرت، کابل فشار قوی، کابل کنترل، کابل اعلام حریق، سیم و کابل جرقه زن، سیم دوروکش بافت و کابل ابزار دقیق می‌باشد. برای شناخت کاربردهای کابل سیلیکونی در صنایع مختلف باید با ویژگی‌های این محصول به خوبی آشنا شوید. مهمترین ویژگی‌های سیم و کابل سیلیکونی عبارتند از: جلوگیری از حریق و آتش‌سوزی، مقاومت بالا در برابر خوردگی، مقاوم در برابر تغییر دما، داشتن قابلیت عایق رطوبتی زیاد، عدم وجود گازهای سمی و کشنده، انعطاف‌پذیری بالا، وجود شیلد و محافظ در افزایش کارایی سیم و کابل، مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید، مقاوم در برابر حرارت بالا تا 250 درجه سانتی‌گراد، قابل استفاده در صنایع پزشکی و غذایی. رنگ روکش در اغلب کابل‌های سیلیکونی قهوه‌ای متمایل به رنگ قرمز می‌باشد. بعضی از شرکت‌های تولید‌ کننده رنگ کابل‌ سیلیکونی را مطابق با خواسته مشتری تولید می‌کنند.

https://residence-in-canada.blog.ir/post/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-13

کابل سیلیکونی در چه صنایعی کاربرد دارد؟

همان طور که در بخش مقدمه نیز اشاره کردیم سیم و کابل سیلیکونی در صنایع مختلفی به منظور حفظ امنیت و پیشگیری از حوادثی مانند آتش‌سوزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به کار بردن این محصول در مکان‌های گرم و حساس از بروز حوادث غیر مترقبه، خسارت‌های مالی و جانی و افزایش هزینه‌ها جلوگیری می‌کند. این محصول در صنایع پزشکی، صنایع خودروسازی، صنایع کشتی سازی، هیترهای الکتریکی، صنایع فولادسازی، سیستم‌های اعلام آتش‌سوزی، واگن‌های راه‌آهن، صنایع نفت و پالایشگاه‌های نفت و گاز، صنایع هوا فضا و سیم‌کشی هواپیما، صنایع استفاده کننده از کوره، استفاده در دستگاه‌های ترانسفورماتور، ژنراتور، موتور، طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی، سیم کشی مکان‌های حساس مانند بیمارستان، مجتمع تجاری، هتل، ساخت لوازم الکتریکی منازل مانند جاروبرقی، ماکروفر، اجاق گاز و غیره کاربرد فراوانی دارد.

  • ۰۰/۱۲/۲۲
  • هنگامه دیر افزون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی