قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت ، و روند اقدام از ابتدا تا انتها برای کشور کانادا در سایت بطور کامل مطرح کردیم .

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین تراشه اپل A15 Bionic قدرت همه مدل های آیفون 13 را تامین می کند . این دومین تراشه 5 نانومتری اپل (فرایند نسل دوم 5 نانومتری TSMC) است و 15 میلیارد ترانزیستور دارد ، این 27 درصد بیشتر از A14 در گوشی های آیفون 12 است . تراشه جدید A15 هنوز متکی به یک پردازنده شش هسته ای است که دارای 2 هسته بزرگ با حداکثر سرعت 3.23 گیگاهرتز و 4 هسته کوچک بلیزارد با حداکثر سرعت 1.82 گیگاهرتز است . پردازنده ارتقا یافته باید 50% عملکرد بالاتری نسبت به رقبا داشته باشد .

صفحه نمایش قدرتمند‌تر از همیشه

بالاخره اپل در زمینه صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند خود دست به تغیر اساسی زد و قدرتمند‌ترین صفحه‌نمایش در میان پرچمداران خود را برای آیفون 13 پرو مکس در نظر گرفت. این پرچمدار به صفحه نمایشی 6.7 اینچ با رزولوشن 1284 x 2778 از نوع اولد و فناوری Super Retina XDR مجهز شده است. این صفحه نمایش با تراکم پیکسلی 458ppi در هر اینچ، می‌تواند کیفیت بی‌نظیری را ارائه کند. از نظر روشنایی هم این صفحه‌نمایش می‌تواند توانایی ارائه حداکثر روشنایی 1200 نیت (شمع در متر مربع) را دارد. به همین دلیل این صفحه‌نمایش در شرایط نوری متنوع و حتی تابش مستقیم نور خورشید وضوح تصویر بسیار عالی و چشم نوازی دارد.

تا همین‌جا هم قطعا متوجه شده‌اید که با صفحه‌نمایشی بسیار قدرتمندی رو به رو هستید اما بدون شک قدرتمند‌ترین قابلیت این صفحه‌نمایش به نسبت نسل های قبلی خود، توانایی ارائه نرخ برورزسانی 120‌هرتز است. اگر می خواهید بیشتر با قدرت این صفحه‌نمایش آشنا شوید، بهتر است که بدانید آیفون 12 پرو مکس به صفحه‌نمایشی با توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 60 هرتز مجهز شده بود. نرخ بروزرسانی 120 هرتز نه تنها صفحه نمایشی روان‌تر را به شما ارائه می‌کند، بلکه در گیم پلی نقش بسیار موثری دارد و می‌تواند تجربه گیم پلی بسیار جذابی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. بهتر است که بدانید این صفحه نمایش به صورت خودکار با توجه به نحوه استفاده، نرخ بروزرسانی در بازه 10 تا 120 هرتز را ارائه می‌کند که تاثیر بسزایی در صرفه انرژی دارد.

بررسی باتری آیفون ۱۳ پرو مکس اپل

آیفون 13 پرو مکس از باتری 4352 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که 18 درصد بیشتر از مدل قبلی است . اپل می گوید که برای 2.5 ساعت استفاده بیشتر خوب است ، اگرچه استفاده از آنها به احتمال زیاد کاملاً مشابه شما نیست . در نهایت ، باتری iPhone 13 Pro Max باید بیشترین طول عمر را در بین تلفن های اپل داشته باشد . واقعاً اینطور است؟

در پخش ویدئو ، آیفون ۱۳ پرو مکس برای ۲۴ ساعت نمونه برداری از نمونه ما در حالت آفلاین خوب بود ، ۹ ساعت بیشتر از ۱۲ پرو مکس و ۶ عدد بالاتر از رقم اس ۲۱ اولترا . در اینجا ما نمی توانیم کاملاً مطمئن باشیم که نرخ تازه سازی چقدر است ، اما طبیعی است که آن ۱۲۰ هرتز کامل نبوده و ۶۰ هرتز شرط بسیار مطمئن تری است . باز هم ، این نتیجه ای تحمیلی است بدون توجه به میزان تازه سازی که در آن به دست آمده است . در یک تماس صوتی ، آیفون ۱۳ پرو مکس نیز پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی خود نشان داد ، اگرچه این امر با توجه به تجربه ما در طول عمر تماس ها در آیفون ها تا حدی کم است . آیفون ۱۳ پرو مکس دارای مدت زمان ۱۲۱ ساعت استقامت است که این یعنی بیشترین و طولانی ترین زمان در بین تمام آیفون ها .

بررسی باتری آیفون 13 پرو مکس اپل

آیفون ۱۳ پرو مکس بدون شارژر عرضه می شود . بدون شک ، محبوب ترین انتخاب ، آداپتور ۲۰ وات خود اپل است . تست های صورت گرفته با آداپتور ۲۰ وات اپل و شارژر بی سیم مگ سیف صورت گرفته است .

راه حل کاملاً سیمی ما را در 30 دقیقه به 42% رسید ، که تقریباً عدد چشمگیری نیست . هنوز هم بهتر از مگ‌سیف است ، که تنها 25% را در مدت زمان مشابه مدیریت کرد . شارژ کامل 1: 46 ساعت با کابل و 2: 20 ساعت با مگ‌سیف و کابل آن انجام شد . زمان شارژ کامل مگ‌سیف قابل احترام است ، اما شارژر سیمی معمولی چندان رقابتی نیست . یک هشدار نیز وجود دارد ، این زمان تنها با گزینه ‘شارژ باتری بهینه’ در موقعیت ‘روشن’ قابل دستیابی است .

سنسور‌های دوربین قدرتمند

 اپل هنوز هم به سنسور‌های دوربین 12مگاپیکسلی خود وفادار بوده و این بار هم از این سنسور دوربین برای تمام گوشی های هوشمند خانواده آیفون 13 استفاده کرده است. شاید بر روی کاغذ پیش خودتان فکر کنید که تفاوتی بین سنسور‌های دوربین آیفون 13 پرو مکس و آیفون 12 پرو مکس وجود ندارد، اما برای چنین تصمیم قطعا نباید تنها به مشخصات بر روی کاغذ اکتفا کرد. پیش از اینکه در مورد قدرت این سنسور‌های دوربین به نسبت نسل قبلی صحبت کنیم، نگاهی به مشخصات این سنسور‌های دوربین خواهیم داشت. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.5 و فاصله کانونی 26 میلی‌متر از نوع عریض (wide)، سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض (ultra wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و زاویه دید 120 درجه‌ای و سنسور LIDAR، سنسور‌های دوربین این پرچمدار قدرتمند را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی هم سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی 23 میلی‌متر از نوع عریض (wide) در نظر گرفته شده است.

https://residence-in-canada.blog.ir/post/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-13-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%85%DA%A9%D8%B3-256-%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%B4%DA%A9%DB%8C

ما در مقاله نقد و بررسی تخصصی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل ، مزایا و معایب پرچمدار جدید اپل را شرح دادیم که در یک کلمه ، فوق العاده بی نظیر است .

  • ۰۰/۱۲/۲۲
  • هنگامه دیر افزون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی