قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت ، و روند اقدام از ابتدا تا انتها برای کشور کانادا در سایت بطور کامل مطرح کردیم .

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نصب پیچ سر مته بسیار آسان است و با دانستن مراحل آن به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

در قدم اول باید تعدادی پیچ سر مته در اندازه مناسب و با توجه به نوع کارتان انتخاب کنید. پس از مطالعه دستورالعمل‌های لازم در رابطه با این پیچ، با استفاده از قسمت سر مته نوک پیچ، درون بافت جنس  مورد نظر حفره‌ای ایجاد کنید. در قدم بعدی با استفاده از تبدیل مناسب، پیچ را روی دریل برقی یا شارژی نصب کنید و در آخر پیچ سر مته را روی حفره مورد نظر قرار داده و آن را مانند مته تا جایی که کله پیچ با سطح جسم مورد نظر هم تراز شود بچرخانید.

پیچ های نوک مته ای به سبب وجود مته در سر نیازی به ایجاد سوراخ در قطعه کار قبل از اتصال ندارند و مته نوک آنها بصورت خودکار در سطح کار فرو می رود. پیچ نوک مته ای معمولا در سه شکل معمولی، خزینه و واشر دار مورد استفاده قرار میگیرند. از پیچ نوک مته ای بیشتر برای اتصال ورق های فلزی گالوانیزه و یا سطوح پلاستیکی استفاده میشود. پیچ نوک مته واشر دار که بر روی شیروانی ها استفاده بسیاری دارد از ورود آب و گرد و غبار به داخل جلوگیری می کند. بطور کلی پیچ نوک مته ای و دیگر پیچ های خودرو با دارا بودن گام دنده بالا و قطر پیچ متغیر نیازی به اتصال مهره ندارند.

پیچ نوک مته ای خودکار

پیچ نوک مته ای خودکار که بصورت چهارسو و از جنس آهنی تولید می شود بدون نیاز به ایجاد سوراخ اولیه در قطعه کار عمل می کند. پیچ نوک مته ای خودکار نیازی به مهره برای اتصال ندارد و انتهای آن در داخل قطعه کار محبوس می شود. پیچ نوک مته ای خودکار اغلب بصورت آبکاری شده گالوانیزه سرد عرضه می شود و به رنگ نقره ای در بازار در سایز های مختلفی عرضه می شود. پیچ نوک مته ای خودکار دارای کاربری های صنعتی مختلفی می باشد و در سایز های 3 میایمتر و بالاتر در بازار یافت می شود.

تفاوت پیچ سر مته با پیچ خودکار

پیچ سر مته شباهت زیادی به پیچ خودکار دارد با این تفاوت که سر این پیچ به شکل مته‌ای نوک تیز بوده و به راحتی درون بافت چوب یا جنس مورد نظر فرو می‌رود و دیگر نیازی به رول پلاک ندارد. پیچ خودکار نوعی از پیچ است که همزمان با ورود به درون بافت چوب یا … می‌تواند حفره پیچ را قلاویز کاری کند.

حال سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که “کدام پیچ مناسب است؟ پیچ سر مته یا خودکار؟”

پاسخ به این سوال تا حد زیادی به پروژه و کاری که می‌خواهید انجام دهید بستگی دارد و نمی‌توان به طور کلی به آن جواب داد. اما از نظر زمانی و صرفه جویی در زمان، پیچ سر مته انتخاب مناسب‌تری نسبت به پیچ خودکار است؛ زیرا برای نصب نیازی به سوراخ‌کاری نداشته و در نتیجه نصب آن ساده‌تر است.

نحوه اتصال پیچ نوک مته ای

پیچ های نوک مته ای اغلب در دسته پیچ های ریز دسته بندی میشوند که اتصال آنها توسط آچار چهارسو، دو سو و یا آلن صورت می پذیرد. در اغلب کاربری های پیچ نوک مته ای برای افزایش سرعت اتصال از ابزار آلات برقی با سرعت بالا و بصورت ضربه ای استفاده میشود که به شکل دریل و با مته های ویژه اتصال انواع پیچ که از جنس آهنربایی هستند استفاده میشود. بدین ترتیب با قرار دادن پیچ نوک مته ای بر روی این نوک این ابزار آلات برقی و با سرعت بسیار اتصال بوجود می آید. پیچ نوک مته ای با توجه به شکل های سری مختلف که بصورت تخت و خزینه تولید می شود به روش های مختلفی نیز اتصال می یابد.

  • ۰۰/۱۲/۲۲
  • هنگامه دیر افزون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی