قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت ، و روند اقدام از ابتدا تا انتها برای کشور کانادا در سایت بطور کامل مطرح کردیم .

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همه آیفون های 2021 دارای ظرفیت باتری بیشتری هستند و در مورد آیفون 13 پرو مکس ، این میزان 18 درصد افزایش داشته است ، 2.5 ساعت بیشتر از پرو مکس سال گذشته در معیارهای اپل . طبق معمول ، سال جدید به معنای چیپست ارتقا یافته است و در کنار هسته های CPU و نرخ کلاک بالاتر ، A15 در 13 Pros همچنین دارای یک هسته GPU اضافی در بالای محصولات غیر حرفه ای است . آیفون 13 پرو مکس را می توان با حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خریداری کرد .

بررسی طراحی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل

اگر آیفون های ۲۰۲۱ اصلاً بریدگی در نمایشگر خود نداشته باشند ، تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد و واقعاً ، ترکیب امسال تقریباً از این نوع پیشرفتهای جزئی تقریباً در هر جنبه ای برخوردار است . دست انداز دوربین که به طور فزاینده ای در حال رشد است ، بار دیگر بزرگ شده است تا ماژول های بزرگتر و پیچیده تر را در خود جای دهد . در اینجا هیچ تغییری در چیدمان مانند آنچه در آیفون ۱۳ داریم وجود ندارد . یکی از تغییرات قابل توجه امسال افزایش ظرفیت باتری است ، اما این فقط بر وزن و ضخامت تأثیر کمی می گذارد . بنابراین این نیز به سختی تفاوتی است که در یک نگاه گذرا قابل مشاهده باشد . به طور کلی ، آیفون ۱۳ پرو مکس ، ۰.۳ میلی متر ضخیم تر از آیفون ۱۲ پرو مکس و ۱۲ گرم سنگین تر از آن است . خط کمر ۷.۷ میلی متری برای یک گوشی به این بزرگی نسبتاً نازک باقی می ماند در حالی که ۱۲ گرم اضافی در وزن کلی ۲۴۰ گرم به طور کامل از بین می رود . در همین حال ، رد پای ۱۶۰.۸×۷۸.۱ میلی متر دقیقاً مشابه مدل سال گذشته است . آیفون ۱۳ پرو مکس یک تلفن بزرگ است ؛ اما باز هم اگر از آیفون پرو مکس‌ها استفاده می کنید ، ۱۳ بسیار خوب است

بررسی طراحی آیفون 13 پرو مکس اپل

آیفون 13 پرو مکس اپل دارای گواهینامه IP68 است ، که به گفته اپل باید برای مدت 30 دقیقه در ارتفاع 6 متری در زیر آب دوام بیاورد . آیفون همچنین دارای یک لایه محافظ سرامیک شیلد بر روی صفحه نمایش خود است . اپل برای محافظت از شیشه iPhone 13 Pro Max از فناوری کورنینگ استفاده می کند که نسبت به سایر مدل‌ها مقاوم تر است اما اگر رعایت نکنیم ، احتمال خط و خش بسیار زیاد است . یکی دیگر از مواردی که iPhone 13 Pro Max (و Pro کوچکتر) با اکثر گوشی ها ، برتر یا غیره متفاوت است ، انتخاب مواد برای فریم است . اپل به جای آلومینیوم رایج ، از فولاد ضد زنگ در پروها استفاده می کند ، و مطمئناً این امر به وزن برتر کلاس کمک می کند . فولاد جلا داده شده براق از نظر تئوری بسیار عالی است ، اما باید در نظر داشته باشید که آیفون 13 پرو مکس ، به راحتی اثر انگشت را جذب می کند و خبر خوب اینکه ، خیلی سریع هم پاک می شود . طرح کنترل بدون تغییر است . دکمه پاور بزرگ در سمت راست است و این تنها چیزی است که در اینجا پیدا خواهید کرد . سمت چپ شلوغ تر است و دو دکمه تنظیم صدا ، کلید خاموش و شکاف سیم کارت را در خود جای داده است . در پایین ، پورت لایتینگ و چندین سوراخ که در پشت آنها بلندگو و میکروفون وجود دارد ، قرار دارند .

در سری جدید محصولات اپل با عنوان مجموعه آیفون 13، از پردازنده A15 Bionic استفاده شده، دارای امتیاز IP68 بوده و در برابر آب تا عمق 6 متر تا 30 دقیقه مقاوم است.

یکی از قابلیت‌های ویژه‌ای که شرکت اپل در طراحی آیفون ۱۳ به کار گرفته قابلیت Cinematic mode هست که باعث می‌شود تا این تلفن هوشمند به سادگی بتواند یک گزینه مناسب برای کاربری و استفاده در ثبت ویدوهای سینمایی به حساب آید.

بررسی دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس اپل

آیفون ۱۳ پرو مکس اپل دارای چیزی است که اپل آن را بزرگترین به روزرسانی دوربین تا کنون در آیفون می نامد ، این ویژگی را با آیفون ۱۳ پرو کوچکتر نیز به اشتراک می گذارد . این ادعا حتی با نگاه کردن به برگه مشخصات نیز قابل توجیه است ، هر سه دوربین عقب جدید هستند و به هر طریقی بهبود یافته اند .

بررسی دوربین آیفون 13 پرو مکس اپل

دوربین اصلی در پشت از سنسور 12 مگاپیکسلی جدید با پیکسل های بزرگتر استفاده می کند ، سطح پیکسل در حال حاضر 1.9 میکرومتر است ، در مقایسه با 1.7میکرومتر آیفون 12 پرو مکس سال گذشته . اینها بزرگترین پیکسل های تک گوشی هستند . اپل تثبیت کننده تصویر با تغییر سنسور را در آیفون 12 پرومکس معرفی کرد و دوربین اصلی در همه تلفن های سری 13 به این ترتیب تثبیت شده است . برای مقابله با لنز تنها تمرکز باقی می ماند . دارای دیافراگم فوق العاده روشن f/1.5 و فاصله کانونی معادل 26 میلی متر است .

تله فوتو در هیچ کجا چندان روشن نیست ، در واقع ، دیافراگم f/2.8 در این دوربین تنها دوربین کاهش یافته در مقایسه با مدل سال گذشته (f/2.2) است . ارتقا در اینجا در دسترس است ، لنز معادل 77 میلی متر در حال حاضر دارای زوم 3x است ، در مقایسه با آیفون 12 پرو مکس که زوم 2.5x داشت . اپل اندازه پیکسل یا سنسور این تصویربردار 12 مگاپیکسلی را تبلیغ نمی کند ، اما با مبادله بین فاصله کانونی و دیافراگم ، نمی توان تصور کرد که اندازه 1/3.4 اینچ قبلی باشد .

در مورد اندازه سنسور 12 مگاپیکسل فوق عریض نیز خبری نیست ، اما ارتقاء چشمگیری در اپتیک وجود دارد . اکنون لنز با دیافراگم بزرگتر f/1.8 (f/2.4 در مدل خروجی) نور بیشتری را وارد می کند ، اما مهمترین پیشرفت در اینجا افزودن فوکوس خودکار است . لنز جدید که دیگر در بی نهایت قفل نشده است ، می تواند فوکوس بسیار دور و نزدیک را انجام دهد و امکان استفاده از دوربین فوق عریض را برای کلوزآپ فراهم می کند . همچنین یک اسکنر LiDAR وجود دارد که به دوربین اصلی و پرتره با نقشه های عمیق دقیق برای پرتره و فوکوس خودکار سریعتر در شرایط کم نور کمک می کند . بسته به نوع نگاه شما ، ممکن است بگویید این چهارمین دوربین آیفون است .

چیزی که تغییر نکرده دوربین سلفی است . این همان واحد 12 مگاپیکسلی با سنسور 1/3.6 اینچ و لنز دیافراگم 23 میلی متری با فاصله کانونی است . متأسفانه در اینجا فوکوس خودکار وجود ندارد . اسکنر سه بعدی نوردهی ساختار یافته برای FaceID همچنین برای حالت پرتره در اینجا بسیار کمک می کند .

عکسهایی که با دوربین اصلی آیفون ۱۳ پرو مکس گرفته شده است ، جزئیات خوبی دارند و به اندازه دوربین های اصلی دیگر ۱۲ مگاپیکسلی ، واقعاً خوب هستند . ممکن است با تفسیر بافت های پیچیده مانند چمن یا برگ در زمانی که جزئیات بر سنسور غلبه می کند موافق نباشید ، اما این چیزی است که ۱۲ مگاپیکسل می تواند انجام دهد . در این میان ، سر و صدا تقریباً وجود ندارد .

 

 

  • ۰۰/۱۲/۲۲
  • هنگامه دیر افزون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی