قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت ، و روند اقدام از ابتدا تا انتها برای کشور کانادا در سایت بطور کامل مطرح کردیم .

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شرایط تحصیل در کالج کنفدراسیون کانادا

در این مقاله می خواهیم شما را با یکی از کالج های کانادا آشنا کنیم. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که قصد مهاجرت به کانادا را دارید، این مقاله به شما کمک شایانی خواهد نمود. شرایط تحصیل در کالج کنفدراسیون کانادا، رشته های این کالج و شهریه ها از جمله مواردی است که در اینجا بدان خواهیم پرداخت. در سراسر کانادا، کالج ها و دانشگاه های بسیاری وجود دارند که می توانید جهت اخذ پذیرش آن ها اقدام نمایید.

  • هنگامه دیر افزون
  • ۰
  • ۰

شرایط اخذ ویزای گاردین شیپ

تحصیل در خارج از کشور و در دانشگاه‌ها، کالج‌ها و مدارس برتر در سطح جهان همیشه به دلیل سطح بالای تحصیل و زندگی و آینده روشنی که در انتظار دانش آموزان و دانشجویان در این مراکز آموزشی وجود دارد، از جذابیت ویژه‌ای بین افراد برخوردار بوده است. در این میان خانواده‌هایی وجود دارند که مایل به تحصیل فرزندانشان در سنین پایین‌تر و در مدارس و کالج‌های خارج از کشور هستند و قصد دارند در پروسه تحصیل فرزندانشان خود در کنارشان باشند. برای این امر ویزایی در بسیاری از کشورها وجود دارد به نام ویزای گاردین شیپ. در این مقاله قصد داریم به بررسی شرایط ویزای گاردین شیپ بپردازیم و به سوالاتی از قبیل ویزای گاردین شیپ چه مدت اعتبار دارد؟ مراحل دریافت ویزای گاردین شیپ کدام است؟ آیا امکان دریافت همزمان ویزای گاردین شیپ همراه با پذیرش تحصیلی فرزند وجود دارد؟

  • هنگامه دیر افزون
  • ۰
  • ۰

شرایط تحصیل در دانشگاه کراندال کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا همواره از راه‌های پر طرفدار برای ایرانیان بوده است. رنک بالای علمی دانشگاه‌های کانادا، تحصیل به زبان انگلیسی و شانس کاریابی خوب بعد از تحصیل از جمله مواردی است که افراد زیادی متقاضی تحصیل در کانادا هستند. دانشگاه کراندال کانادا، یک دانشگاه کوچک و در عین حال مشهور در مونکتون استان نیوبرانزویک کانادا، در ابتدا با نام “مدرسه آموزش کتاب مقدس متحد باپتیست” تأسیس شد تا هم در دبیرستان و هم در کالج کتاب مقدس تدریس کند. این مدرسه که در ابتدا به عنوان یک مدرسه آموزش کتاب مقدس تأسیس گردید، طی سال‌های متمادی به یک دانشگاه تمام عیار تبدیل شده و اکنون دارای دانشکده‌های بسیار واجد شرایط است و در رشته‌های مختلف ارائه دروس می‌کند. اکنون، دانشجویان از سراسر جهان این مکان را برای تحصیل در کانادا انتخاب می‌کنند.

نسبت دانشجو به استاد در کلاس‌های درس دانشگاه کراندال ۱۳ به ۱ و تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه ۶۱ نفر است. این دانشگاه میزبان تقریباً ۱٬۰۰۰ دانشجو است. کوچکی کلاس‌ها فرصت خوبی را فراهم کرده تا دانشجویان به راحتی با اساتید و همکلاسی‌های خود ارتباط برقرار نمایند. استخدام اساتید برجسته و مجرب تمام وقت و پاره وقت، فراهم نمودن محیط آموزشی صمیمانه، برتری آموزش و ارائه رشته‌های آکادمیک پرطرفدار موجب جذب شمار زیادی از دانشجویان شده است.

میزان پذیرش در دانشگاه کراندال ۸۰-۷۰ درصد است. مدارک ارائه شده از این دانشگاه مورد تائید دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دیگر است. طبق تحقیقات انجام شده، فارغ التحصیلین دانشگاه کراندال در حوزه‌های مختلف ازجمله آموزش، تحقیق، پزشکی، وکالت و مدیریت مشغول به کار شده‌اند.

شرایط پذیرش در دانشگاههای کانادا - امین پرداز پارس

تاریخچه دانشگاه کراندال

دانشگاه کراندال در سال 1949 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در شهر زیبا و پر رونق مونکتون، نیوبرانزویک در سواحل شرقی کانادا واقع شده است. دانشگاه هنرهای لیبرال پیشرو در شرق کانادا که مبتنی بر ایمان مسیحی است. محوطه شهری کوچک مونکتون (محدوده جمعیتی 50،000 تا 249،999 ساکن) در استان نیوبرانزویک واقع شده است. دانشگاه Crandall University که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، آموزش و کار نیوبرانزویک شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی کانادایی تحصیلات تکمیلی بسیار کوچک (دامنه ثبت نام 500-999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی وابسته است. دانشگاه کراندال (CU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به ارائه مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد در چندین رشته تحصیلی می‌شود. این موسسه آموزش عالی کانادایی 71 ساله دارای یک سیاست پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دامنه میزان پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی کانادا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می‌کند. رنک دانشگاه کراندال کانادا در رتبه بندی دانشگاه‌های کانادا رتبه 92 و در دانشگاه‌های دنیا 7297 می‌باشد. متقاضیان بین المللی نیز واجد شرایط درخواست ثبت نام هستند. CU همچنین چندین امکان و خدمات علمی و غیرآکادمیک به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و یا بورس تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل و همچنین خدمات اداری به دانشجویان ارائه می‌دهد.

از اهداف عمده‌ی این دانشگاه می‌توان به: آموزش هنرهای لیبرال، علوم و مطالعات حرفه‌ای با رویکرد دانشجو محوری، تمرکز بر یادگیری و دستیابی به دستاوردهای آکادمیک با ایجاد فرصت‌های تجربه‌ی عملی، تعهد به رشد و تکامل همه جانبه‌ی دانشجویان و میزبانی افراد مختلف با نژاد، رنگ و جنسیت متفاوت اشاره کرد.

دانشگاه کراندال عضو انجمن دانشکده و دانشگاه‌های مسیحی کانادا (CCCU) است.

تحصیل در کانادا؛ شرایط پذیرش، هزینه‌‌ها و بورسیه | چطور

شهریه دانشگاه کراندال کانادا

هزینه‌های دانشگاه کراندال تا حد ممکن پایین نگه داشته می‌شود. این امر به دلیل هدایا و کمک‌های مالی از کلیساهای باپتیست های کانادایی آتلانتیک کانادا، فارغ التحصیلان و افراد و شرکت‌هایی است که به برنامه‌های آموزشی دانشگاه کراندال اعتقاد دارند. هزینه دانشجویان کانادایی و بین المللی متفاوت است.

شهریه و هزینه‌های کارشناسی

رشته‌های هنر، مدیریت بازرگانی، علوم، هنر و علوم، تجارت سالیانه: 17،395 دلار

لیسانس آموزش و پرورش سالیانه: 19،395 دلار

هزینه‌های دیگر مورد نیاز:

هزینه خدمات دانشجویی: 550 دلار

هزینه دسترسی به امکانات: 250 دلار

CSA (انجمن دانشجویی): 150 دلار

بازسازی فضا و محوطه دانشگاه: 150 دلار

سلامتی و تفریح: 100 دلار

تمام قیمت‌ها به دلار کانادا می‌باشد (CAD). همچنین بیمه دانشجویان برای دانشجویان بین المللی تمام وقت لازم است. کتب درسی در شهریه یا هزینه‌های کارشناسی قرار ندارند و باید به طور جداگانه در نظر گرفته شوند.

  • هنگامه دیر افزون
  • ۰
  • ۰

چرا ویزا ریجکت می شود؟

یکی از دغدغه‌های اصلی مهاجران، دریافت ویزا و اجازه ورود به کشور مورد نظر است. اینکه آیا شخص ویزا و اقامت یک کشور را دریافت کند یا خیر، کاملاً در دست تصمیمات سفارت و ماموران ویزا می‌باشد. اما چه چیزی باعث می‌شود سفارت یا کنسولگری ویزای شما را رد کند؟ دلایل ریجکتی ویزای شما چیست؟ این‌ها سوالاتی است که بسیاری از افراد هر زمان که می‌خواهند برای مهاجرت و دریافت ویزا اقدام کنند، می‌پرسند. واقعیت این است که هر زمان ویزای شما برای هر کشوری ریجکت می‌شود، متقاضیان از حالت پیش آمده ناراضی هستند. بسیاری از این متقاضیان متعجب می‌شوند و نمی‌توانند دلیل یا دلایل ریجکتی ویزای خود را دقیقاً بدانند. به همین دلیل، این مقاله در ارائه دلایل متداول شناخته شده برای چنین شرایطی متمرکز خواهد بود.

  • هنگامه دیر افزون
  • ۰
  • ۰

ویزا چیست؟

آشنایی با مفهوم ویزا

ویزا یک مجوز مشروط است که به شهروندان یک کشور خارجی اعطا می‌شود. به این ترتیب ویزا به آن‌ها اجازه می‌دهد که وارد آن کشور شوند، در آن کشور اقامت داشته باشند و یا آن کشور را ترک کنند.

یک ویزا و یا مجوز ورود به کشور، توسط اداره مهاجرت آن کشور صادر می‌شود و ممکن است طبق صلاحدید مقام مهاجرت آن کشور، در هر زمان لغو شود. ویزاها معمولاً به صورت برچسب، مهر در گذرنامه متقاضی ویا سایر اسناد سفر به همراه امضاء مسئول مربوط اعطا می‌گردد.

از لحاظ تاریخی، مقامات مهاجرتی مجاز به ورود و یا رد ورود بازدید کنندگان در هنگام ورود به مرز بودند. در صورت ورود مجاز، مقامات ویزای لازم را صادر می‌کند که در پاسپورت مهر ورود به خاک کشور مقصد زده می‌شود.

  • هنگامه دیر افزون