قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت ، و روند اقدام از ابتدا تا انتها برای کشور کانادا در سایت بطور کامل مطرح کردیم .

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شرایط تحصیل در کالج کنفدراسیون کانادا

در این مقاله می خواهیم شما را با یکی از کالج های کانادا آشنا کنیم. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که قصد مهاجرت به کانادا را دارید، این مقاله به شما کمک شایانی خواهد نمود. شرایط تحصیل در کالج کنفدراسیون کانادا، رشته های این کالج و شهریه ها از جمله مواردی است که در اینجا بدان خواهیم پرداخت. در سراسر کانادا، کالج ها و دانشگاه های بسیاری وجود دارند که می توانید جهت اخذ پذیرش آن ها اقدام نمایید.

معرفی کالج

کالج کنفدراسیون کانادا از سال 1967 کار خود را آغاز کرده و در حال حاضر در حدود 6,500 دانشجو دارد. از این تعداد 1,250 نفر، از دانشجویان بین المللی هستند. این کالج 9 کمپس دارد. کمپس اصلی در Thuder Bay و 8 کمپس دیگر در سراسر جنوب غربی ایالت انتاریو شامل: Dryden، Fort Frances، Kenora، Geraldton، Marathon، Red Lake، Sioux lookout، Wawa قرار گرفته اند. در کالج کنفدراسیون بیش از 58 برنامه فول تایم در 11 زمینه ارائه می شود. یکی از جالب ترین آمارهای موجود، میزان رضایت کارفرمایان از کارمندانی است که در کالج کنفدراسیون تحصیل کرده اند. با بررسی وضعیت شغلی فارغ التحصیلان سال 2015 به بعد متوجه شده اند که بیش از 90 درصد کارفرمایان از عملکرد آن ها راضی هستند. کنفدراسیون، اولین کالج منطقه انتاریو به شمار می رود که سیاست هایی در راستای سلامت روان دانشجویان در نظر گرفته است. داشتن اساتید مجرب، تعداد کم دانشجویان در هر کلاس و ارائه دوره هایی که مهارت، دانش و اعتماد به نفس دانشجویان را افزایش می دهد از جمله مزایای کالج کنفدراسیون به شمار می رود.

لیست ارزان ترین کالج های کانادا برای دانشجویان بین المللی - ویزا تا اقامت

هزینه تحصیل در confederation college

زمانی که از شهریه تحصیل در یک دانشگاه صحبت می شود، باید به این مسائل نیز توجه شود که شما در رشته ای و چه مقطعی در حال تحصیل خواهید بود. همچنین در کنار شهریه ثابت یک دانشگاه هزینه های تکمیلی دیگری نیز وجود دارد.

در کالج کنفدراسیون نیز همین امر برپا است که در ادامه به طرح آن خواهیم پرداخت. هزینه شهریه ثابت برای هر دانشجو بسته به اینکه دانشجوی کانادایی باشد یا خیر به شرح زیر است:

دانشجویان کانادایی: 3،377 دلار – 16،769 دلار

دانش آموزان بین المللی: 13708 دلار – 19654 دلار

همچنین هزینه های تکمیلی 2020 – 2021 برای تحصیل در این دانشگاه نیز شامل موارد زیر خواهد بود:

هزینه خدمات کالج

پایین ترین 432 دلار

مرتفع ترین 538 دلار

توجه: هزینه خدمات کالج از خدماتی مانند مرکز سلامتی ، خدمات بهداشتی و درمانی داخل دانشگاه ، پوشش بیمه عمر ، فناوری اطلاعات ، خدمات آموزشی ، فارغ التحصیلی و جوایز ، هزینه رونوشت مادام العمر ، اشتغال دانشجویان ، خدمات Ombuds و خدمات فارغ التحصیلان پشتیبانی می کند.

هزینه انجمن دانشجویی

پایین ترین 230 دلار

بالاترین 230 دلار

هزینه طرح سلامت

پایین ترین 172 دلار

مرتفع ترین 215 دلار

شرایط اخذ پذیرش از کالج کنفدراسیون

از نکات قابل توجه برای انتخاب کالج کنفدراسیون این است که این دانشگاه گپ تحصیلی بیش از 5 سال را نمی پذیرد که البته برای دانشجویانی که از ایران اقدام می کنند، این شرایط می تواند سختگیرانه تر نیز باشد. دانشجویان باید حداقل 18 سال داشته و برای شرکت در برخی از دوره ها گذراندن امتحان ورودی ضروری است. همچنین در بعضی از دوره ها علاوه بر مدرک دیپلم، گذراندن چند واحد مرتبط با موضوع دوره نیز لازم می باشد. برای اخذ پذیرش از کالج کنفدراسیون، شما می بایست مدرک زبان نیز ارائه دهید. بیشتر برنامه ها آیلتس در حد 6 یا 6.5 را نیز از شما می خواهند. چنانچه سطح زبان شما در حد آیلتس 4.5 یا 5.5 باشد می توانید با دوره زبان انگلیسی اقدام کنید. اصل و ترجمه مدارک شناسایی شامل پاسپورت و شناسنامه، گواهی نامه رانندگی، تست پزشکی از جمله مدارکی است که می بایست همراه خود داشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی