قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت ، و روند اقدام از ابتدا تا انتها برای کشور کانادا در سایت بطور کامل مطرح کردیم .

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پیچ نوک مته ای

پیچ نوک مته ای در واقع دسته ای پیچ های خودکار محسوب می شوند که نوک آنها به شکل مته می باشد. پیچ نوک مته ای از جنس فولادی و استیل تولید می شود و دارای کاربری های صنعتی مختلفی می باشد. یکی از دلایل متعدد استفاده از پیچ نوک مته ای قابلیت سوراخ زنی سطحی بصورت خودکار و عدم نیاز به ایجاد سوراخ اولیه توسط دریل می باشد که سبب تسریع پروسه اتصال می شود. از پیچ نوک مته ای استفاده بسیار گسترده ای در اتصالات سطوح گالوانیزه بالاخص در شیروانی ها و همچنین در اتصالات ساندویچ پنل ها می شود. گروه صنعتی پیچ سازان تولید کننده و عرضه کننده انواع پیچ نوک مته ای در سایز های مختلف می باشد.

مشخصات فنی پیچ نوک مته ای

پیچ نوک مته ای با نام انگلیسی Self Drilling Screw که شاید ترجمه مناسب تر آن پیچ خود دریل می باشد بدان معنا است که پیچ نوک مته ای با دریل کردن سطوح بدون نیاز به سوراخ در سطح فرو رفته و مانند یک مته ای عمل می کند که نیازی به خارج کردن آن از داخل سطح نیست بلکه با نفوذ هر چه بیشتر در داخل سطح سبب افزایش تنش و استحکام اتصال می شود. پیچ نوک مته ای در سایز های مختلف میلیمتری و اینچی موجود می باشند و طول آنها بر حسب عمق سطح اتصال بصورت یکطرفه تعیین می شود. بدین معنا که پیچ نوک مته ای در عمق باقی می ماند و نیازی به اتصال مهره در طرف دیگر ندارد.

جنس پیچ سر مته

پیچ سر مته معمولا از فولاد ضد زنگ یا فولاد کربن تهیه می‌شود و قسمت نوک مته سختی بالایی دارد که علاوه‌بر مقاومت کششی، مقاومت برشی بالایی داشته باشد. قسمت مته‌ای سخت سر پیچ به آن این امکان را می‌دهد تا به راحتی درون بافت سازه‌های فولادی، آلومینیوم، چوب و … فرو رود. پیچ سر مته به روش تولید مته‌های HSS ساخته می‌شود.

کاربرد پیچ سر مته

انواع مختلفی از پیچ سر مته با روکش و آبکاری مختلف در بازار موجود است که هر یک ویژگی‌های منحصر به خود را دارند؛ این تنوع باعث شده تا از این پیچ در طیف کارهای مختلفی استفاده شود. در ادامه به برخی از کاربردهای این پیچ اشاره شده است.

ساخت قاب‌های فولادی یا اتصال موادی مانند سقف کاذب به آهن

ساخت سوله و کانکس

سازه‌های سبک یا چوبی مانند سقف چوبی یا کف چوبی

فرآیندهای صنعتی مانند ساخت و تولید درب و پنجره

https://residence-in-canada.blog.ir/post/%D9%85%D8%B2%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%B3%DB%8C%D9%84%DB%8C%DA%A9%D9%88%D9%86%DB%8C

ساز و کار پیچ نوک مته ای

پیچ های نوک مته ای دارای گل (سر پیچ) نسبتا بزرگی هستند که بصورت سر عدسی با کفی تخت که بصورت دو سو یا 4 سو تولید میشود طراحی میشوند. البته امروزه تولید پیچ نوک مته ای دو سو محدود تر شده است و اغلب آنها بصورت 4 سو تولید میشوند. برخی از پیچ های نوک مته ای نیز بصورت سر شش گوش برای اتصال توسط آچار فرانسه طراحی و تولید می شوند که تعداد آنها محدود تر می باشد. وجود یک سری مته شکل که با بالا آمدن به سمت کف گل پیچ قطر پیچ نیز بصورت تدریجی افزایش پیدا می کند سبب میشود با وارد شدن هر چه بیشتر پیچ نوک مته ای در داخل قطعه کار اتصال محکمتر شده و بدون نیاز به استفاده از مهره اتصال کامل شود. استفاده از واشر های پلاستیکی و لاستیکی برای افزایش تنش اتصال پیچ های نوک مته ای بسیار مرسوم است.

  • ۰۰/۱۲/۲۲
  • هنگامه دیر افزون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی