قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت ، و روند اقدام از ابتدا تا انتها برای کشور کانادا در سایت بطور کامل مطرح کردیم .

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

از خصوصیات مهم کابل سیلیکونی این است که در مقابل روغن های مختلف، آب و هوای مختلف، اشعه فرابنفش مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند. همچنین میزان انعطاف و کشسانی این کابل ها نیز بالا است. این خصوصیات در کل باعث شده است این کابل ها بهترین گزینه برای سیم کشی در دمای بالا و شرایط آب و هوایی مختلف باشند.

کابل سیلیکونی ایرانی و خارجی چه تفاوتی با هم دارند؟

سیم و کابل نسوز سیلیکونی ایرانی و خارجی از لحاظ مواد سازنده و مولفه‌های دیگر هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند. حتی در بسیاری از مواقع کابل‌های داخلی از نظر  طول عمر، ماندگاری و دوام نسبت به کابل‌های خارجی دارای رتبه بالاتر و کیفیت بیشتری هستند. در هنگام خرید به جای توجه به ایرانی یا خارجی بودن کابل نسوز سیلیکونی بهتر است که معیارهایی مانند نوع عایق، درصد خلوص سیلیکون، نوع شیلد و محافظ و غیره را مورد بررسی قرار دهید. با تمرکز روی این معیارها محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه خریداری خواهید کرد. کشور ما ایران در چند سال گذشته بسیاری از محصولات از جمله سیم و کابل نسوز را از کشورهای خارجی وارد می‌کرد. اما با توجه به بیشتر شدن تحریم‌ها علیه ایران و پیشرفت‌هایی که در سال‌های اخیر داشته‌ایم، در زمینه‌های مختلف مانند تولید کابل سیلیکونی به خود کفایی رسیده‌ایم. مردم نیز به دلیل قیمت مناسب محصولات داخلی، نسبت به خرید برندهای ایرانی تمایل بیشتری نشان می‌دهند.

12 دلیل اصلی برای این که از عایق سیلیکونی در ساخت کابل و سیم ها استفاده می شود؟

در حالت کلی ویژگی های فیزیکی، شیمیایی و الکتریکی یک ماده عایق باعث می شود که برای ساخت گروهی از سیم  کابل ها از آن ماده عایقی استفاده شود. علت استفاده سیلیکون در ساخت سیم و کابل ها از این قرار است:

محدوده دمای کاری زیاد

مقاومت درمقابل اشعه های فروسرخ، گاما و فرابنفش

مقاومت در مقابل تابش مستقیم نور خورشید

عدم تاثیر پذیری از لایه اوزون

خاصیت هالوژن فری یا همان نداشتن هالوژن

کم دود بودن

استحکام بالا در آب و هوای خشک یا مرطوب

مقاومت در مقابل محلول های نمکی

جلوگیری از منتشر شدن شعله های آتش

منعطف بودن بالا

وزن کم و پایین در مقایسه با دیگر کابل ها و سیم ها

عدم ایجاد محیط خوب برای رشد قارچ و باکتری

چه عواملی روی قیمت کابل سیلیکونی تأثیرگذار هستند؟‌

کابل‌های سیلیکونی محصولات بسیار مهمی هستند و در صنایع حساس کاربرد فراوانی دارند. همین امر باعث شده که هنگام خرید این محصول به کیفیت آن توجه ویژه‌ای شود. هرگز نباید کیفیت را با خرید کابل‌های ارزان فدای قیمت کرد. عوامل متعددی روی قیمت کابل سیلیکونی موثر هستند، به همین دلیل نمی‌توانیم یک قیمت ثابت و قطعی برای این محصول در نظر بگیریم. سطح مقطع کابل، تعداد رشته‌ها، مواد اولیه، نوع عایق و روکش، سطح ولتاژ، سطح تحمل در برابر افزایش شدت جریان، میزان رعایت استانداردهای کیفی، محل نصب، شرایط محیط نصب، شرکت تولید کننده کابل، همگی در میزان قیمت پایانی این محصول تاثیرگذار می‌باشند. بنابراین در هنگام خرید کابل نسوز سیلیکونی باید به دقت مواردی مانند نوع بسته‌ بندی، رنگ روکش، میزان جریان مورد احتیاج، مواد سازنده کابل، میزان مقاومت در برابر حرارت و غیره را مورد بررسی قرار دهید. قیمت کابل‌ سیلیکونی نسبت به سایر کابل‌های موجود در بازار گران‌تر است‌.

 

  • ۰۰/۱۲/۲۲
  • هنگامه دیر افزون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی