قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت ، و روند اقدام از ابتدا تا انتها برای کشور کانادا در سایت بطور کامل مطرح کردیم .

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کمپانی اپل به‌عنوان برندی که در خاک آمریکا قرار دارد، مشکلاتی را برای اپ‌های ایرانی ایجاد کرده است و گاهی اوقات، تحریم‌ها شامل خدمات و محصولات این شرکت نیز می‌شوند. البته نمی‌توان تنها این دلیل را بیان کرده و موارد دیگری همچون نقص قوانین توسط برخی از شرکت‌های اینترپرایز نیز می‌تواند عاملی برای این منظور باشد. به‌هر حال دلیل هرچه که باشد، کاربران برای نصب برخی از برنامه‌های مهم و محبوب همچون اسنپ یا برنامه‌های همراه بانک، می‌بایستی از چند ترفند ساده استفاده کنند.

دلایل اپل برای اعمال محدودیت روی برخی از برنامه‌ها

اپل در راستای بالابردن امنیت پلتفرم خود، سعی می‌کند که با شرکت‌ها و سازمان‌های معاند قوانین خود برخورد کرده و هر شرکتی که از گواهی اینترپرایز این شرکت تخطی می‌کنند را در لیست محدودسازی خود قرار می‌دهد. البته این کار نیز کاملا درست است و با توجه به استفاده سایت‌های شرط بندی و مستجهن از چنین روش‌هایی برای نصب روی گوشی کاربران، اپل سعی کرده است که این محدودیت را به‌صورت سفت و سخت ایجاد کرده و مجوزشان را سریعا باطل کند. گاهی اوقات کاربران به دلیل تحریم‌ها، مجبور به نصب برنامه‌ها از طریق غیر ایمن می‌شوند و همین مورد نیز سبب می‌شود که کمپانی این روش را نیز مسدودسازی کند.

نظر کاربران درباره گوشی موبایل اپل iPhone 13 mini

با وجود تاثیرگذاری کمبود جهانی تراشه بر بازار، گزارش‌ها نشان می‌دهند غول دنیای فناوری در سه ماهه پایانی سال 2021، بیشترین تعداد فروش گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرده است.

به گزارش PhoneArena، طبق اعلام کمپانی تحلیلی Canalys، جایگاه نخست اپل در فهرست فروش سه ماهه چهارم گوشی‌های هوشمند در جهان، تا حد زیادی به دلیل تقاضای بالای آیفون‌های سری 13 بوده است.

همچنین Counterpoint Researc نیز قبل این گزارش اعلام کرده بود که آیفون 13 پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در کل چین بوده است.

در سه ماهه پایانی سال 2021، سهم بازار سامسونگ از تمام گوشی‌های پائین‌رده، میانرده و پرچمدار خود 20 درصد بود در حالی که کمپانی اپل با تصاحب 22 درصد از سهم بازار، به تولیدکننده شماره یک تلفن در جهان تبدیل شد.

اپل در سه ماهه سوم سال 2021 پیش از فروش آیفون‌های سری 13 در جایگاه دوم قرار داشت که همانند سال گذشته در سه ماهه پایانی سال 2020 به جایگاه اول رسید، در سه ماهه پایانی سال 2021 نیز به جایگاه نخست برگشت.

شیائومی، اوپو و ویوو هم به ترتیب با 12، 9 و 8 درصد از سهم بازار در جایگاه‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

استفاده از نسخه‌ی وب برای نصب اپ ایرانی روی ایفون

نصب اسنپ در آیفون

استفاده از نسخه‌ی وب، راهکار دائمی است که می‌توانید برای بسیاری از برنامه‌ها مورد استفاده قرار دهید. این نسخه‌ها تفاوت چندانی با نسخه موبایل ندارند و همان امکانات را با استفاده از مرورگر در اختیار شما قرار می‌دهند. از جمله این موارد می‌توان به اسنپ و اپلیکیشن ایرانسل من اشاره کرد که به‌صورت رسمی، پیشنهاد استفاده‌ از نسخه‌ی وب را به کاربران خودشان ارائه داده و بدین ترتیب مشکل خاصی با استفاده از آن‌ها نخواهند داشت.

مشکلاتی برای اپلیکشن‌های ایرانی در اپ استور ایجاد شده است و اگر در نصب و اجرای برنامه اسنپ با مشکل روبرو شدید، می‌توانید از وب اپلیکیشن آن استفاده کنید. این نسخه دارای تمامی امکانات اپلیکیشن اسنپ است و میانبر آن را نیز می‌توانید در صفحه اصلی گوشی خود مشاهده کنید. برای این کار می‌توانید ابتدا app.snapp.ir را در مرورگر سافاری باز کرده و سپس گزینه‌ی Share را انتخاب کنید. در ادامه می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی Add to Home Screen و سپس Add را انتخاب کنید. بدین ترتیب وب اپلیکیشن اسنپ به صفحه اصلی گوشی همراه شما اضافه خواهد شد. شما با شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل، می‌توانید به حساب کاربری خود وارد شوید.

همین روند برای برخی از اپ‌های مهم نیز وجود دارد که دیجی کالا یکی از آن‌ها است. شما می‌توانید در صورت بروز اختلال در اپلیکیشن آن، از نسخه موبایل وب دیجی کالا روی مرورگر خود استفاده کنید.

  • ۰۰/۱۲/۲۲
  • هنگامه دیر افزون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی