قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت ، و روند اقدام از ابتدا تا انتها برای کشور کانادا در سایت بطور کامل مطرح کردیم .

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شرایط اخذ ویزای گاردین شیپ

تحصیل در خارج از کشور و در دانشگاه‌ها، کالج‌ها و مدارس برتر در سطح جهان همیشه به دلیل سطح بالای تحصیل و زندگی و آینده روشنی که در انتظار دانش آموزان و دانشجویان در این مراکز آموزشی وجود دارد، از جذابیت ویژه‌ای بین افراد برخوردار بوده است. در این میان خانواده‌هایی وجود دارند که مایل به تحصیل فرزندانشان در سنین پایین‌تر و در مدارس و کالج‌های خارج از کشور هستند و قصد دارند در پروسه تحصیل فرزندانشان خود در کنارشان باشند. برای این امر ویزایی در بسیاری از کشورها وجود دارد به نام ویزای گاردین شیپ. در این مقاله قصد داریم به بررسی شرایط ویزای گاردین شیپ بپردازیم و به سوالاتی از قبیل ویزای گاردین شیپ چه مدت اعتبار دارد؟ مراحل دریافت ویزای گاردین شیپ کدام است؟ آیا امکان دریافت همزمان ویزای گاردین شیپ همراه با پذیرش تحصیلی فرزند وجود دارد؟

معمولاً برای تحصیل و مهاجرت تحصیلی اکثر دانش اموزان تمایل دارند که به همراه خانواده خود مهاجرت نمایند و در کنار خانواده تحصیلات خود را سپری نمیاند. برخی از کشورها این امکان را برای متقاضیان فراهم کردند که در صورت تحصیل بتوانند والدین خود را نیز به همراه ببرند. ویزای گاردین (ویزای والدین) ویزایی است که معمولاً به والدین کودکان زیر ۱۸ سال داده می‌شود که البته این سن در کشورهای مختلف ممکن است متفاوت باشد، تا فرزند خود را در طول تحصیل همراهی نمایند. در اینجا لازم به توضیح است که ویزای گاردین به پدربزرگ و مادربزرگ هم اعطا می‌شود.

 قوانین ویزا در کشورهای مختلف متفاوت است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

ویزای گاردین انگلستان

کشور انگلستان در قوانین ویزا تابع قانون کامن لا است. یعنی در صورتی که شخص بر اساس مدارک ارائه شده واجد شرایط ویزا باشد باید ویزا برایش صادر شود و افسر نمی‌تواند در این قانون از سلایق شخصی استفاده نماید و کسی را با وجود واجد شرایط بودن ریجکت نماید. در قوانین تحصیل در مدارس انگلستان امکان دریافت ویزای گاردین به طور همزمان برای پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ وجود ندارد. به طوری که یکی از والدین می‌توانند به همراه فرزند ویزا دریافت نماید. ویزای گاردین انگلستان اجازه کار را به والدین نمی‌دهد به همین دلیل والدین باید از تمکن مالی خوبی برخوردار باشند تا بتوانند هم هزینه‌های تحصیل فرزند و هم زندگی خودشان در انگلستان را تأمین نمایند. به طور مثال اگر مادری همراه فرزندش به انگلستان برود و در آنجا کار پیدا کند امکان تبدیل ویزای توریستی گاردین به ویزای کاری در خاک انگلستان وجود ندارد و شخص باید از خاک انگلستان خارج شده و مجدداً برای ویزای کار درخواست دهد.

ویزای گاردین کانادا

گاردین ویزای کانادا یا همان ویزای همراه دانش آموزی کانادا به والدین فرزندان زیر سال هشتم داده می‌شود. یعنی فقط دانش آموزانی که در سال هشتم یا پایین‌تر از آن مشغول به تحصیل هستند می‌توانند از گاردین ویزا استفاده کنند. در کانادا نیز امکان دریافت ویزا برای هردو والدین یا پدر بزرگ و مادر بزرگ به صورت هم زمان وجود ندارد و یکی از آنها می‌توانند برای ویزای همراه دانش آموز (گاردین ویزا) اقدام نمایند. در صورتی که والدین در کانادا کار پیدا کنند امکان تبدیل ویزای توریستی به کاری وجود دارد و یا می‌توانند در صورت داشتن مدرک زبان، گاردین ویزای را به ویزای دانشجویی تبدیل نمایند.

ویزای تحصیلی کانادا 2021 | گروه ایران استرالیا - تخصصی ترین مرکز اخذ ویزای  توریستی

ویزای گاردین شیپ استرالیا

یکی دیگر از کشورهای برتر دنیا از لحاظ آموزشی کشور استرالیا می‌باشد که از لحاظ رنکینگ و سطح مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌ها در سطح خوبی می‌باشد. خانواده‌هایی که مایل هستند که فرزندان زیر 18 سالشان به تحصیل در استرالیا بپردازند، در صورتی که شرایط مورد نیاز اخذ ویزای گاردین استرالیا یا Subclass 590 را داشته باشند می‌توانند برای اخذ این ویزای استرالیا اقدام نمایند. سرپرست دانش آموز در این ویزا می‌تواند پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزرگ، خواهر، برادر، عمه، عمو، دایی یا خاله دانش آموز باشد. همچنین در این کشور نیز فقط امکان همراهی یکی از این افراد وجود دارد. برای اخذ ویزای گاردین استرالیا باید حداقل 6 هفته قبل از آغاز دوره تحصیلی فرزندتان اقدام نمایید.

نکته‌ای که در زمینه اخذ ویزای گاردین استرالیا وجود دارد این است که شما باید ثابت کنید برای سایر اعضای خانواده خود که شامل فرزندان دیگر و کسانی که با شما به استرالیا سفر نمی‌کنند، سرپرست و یا شرایط زندگی در کشور مبدأ را فراهم کردید. همچنین نکته دیگری که وجود دارد این است که با ویزای گاردین استرالیا امکان کار در استرالیا وجود ندارد اما می‌توانید برای 20 ساعت در هفته در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی در استرالیا (ELICOS) شرکت نمایید. مدت زمان اعتبار این ویزا تا پایان تحصیلات فرزند یا رسیدن فرزند به سن 18 سالگی می‌باشد. هزینه درخواست ویزای گاردین استرالیا به میزان 620 دلار استرالیا می‌باشد.

سؤالات متداول در زمینه ویزای گاردین شیپ

ویزای گاردین چه نوع ویزایی است؟

به ویزای همراه والدین برای همراهی فرزندان جهت تحصیل در خارج از کشور ویزای گاردین گفته می‌شود.

شرایط دریافت ویزای گاردین چیست؟

شرایط خاصی ندارد در صورتیکه فرزند زیر 18 سال شما در حال تحصیل درمدارس خارج از کشور باشد امکان دریافت ویزادارید.

آیا ویزای گاردین انگلستان اجازه کار دارد؟

خیر ندارد.

آیا به پدر و مادر به صورت همزمان ویزای گاردین تعلق می‌گیرد؟

خیر به یکی از والدین ویزای گاردین می‌دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی