قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

قوانین مهاجرت و اقامت در کانادا

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت

پناهندگی ، مهاجرت، اقامت دائمی ، اقامت موقت ، و روند اقدام از ابتدا تا انتها برای کشور کانادا در سایت بطور کامل مطرح کردیم .

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

 بررسی شرایط مهاجرت به کانادا

کانادا از جمله بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت طبق آمار جهانی به شمار می رود و ساله افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می نمایند. کشور کانادا در آمریکای شمالی و در همجواری آمریکا واقع شده است. کانادا کشوری سردسیر است و اکثر مردم آن در بخش جنوبی و خوش آب و هوای این کشور در نزدیکی خاک آمریکا زندگی می کنند. کانادا دارای 10 استان و 3 قلمرو است. مساحت کانادا کیلومتر مربع و جمعیت آن 35،675،834  نفر می باشد. پایتخت این کشور اتاوا است و مهمترین شهرهای آن تورنتو، مونترال و ونکوور هستند. زبان رسمی کانادا انگلیسی و فرانسوی و واحد پولی آن دلار کانادا است. کانادا 10 امین کشور دارای بالاترین شاخص میزان رضایت از زندگی در جهان است. جامعه مهاجر پذیر کانادا، دانشگاه ها و مدارس تراز اول، امنیت اجتماعی، موقعیت شغلی فراوان و رفاه اجتماعی در این کشور، سبب محبوب آن در بین مهاجرین است.

نگاهی جامع به مهاجرت کانادا در سال 2020

بسیاری از افراد تمایل دارند برای مهاجرت به کانادا اقدام و بر اساس شرایط خود نظیر سن، تحصیلات، سابقه کاری و غیره، راه های ورود به کشور کانادا را بررسی نمایند. برای مهاجرت به این کشور پر درخواست، اطلاع از شرایط و روش های ورود کمک بسیاری به متقاضیان این امر می نماید. کانادا کشوری با 33 میلیون نفر جمیعت است و پس از روسیه دومین کشور پهناور دنیا محسوب می شود.

مهاجرت تحصیلی به کانادا - موسسه حقوقی فرصت

این کشور از سه سو با اقیانوس منجمد شمالی، اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام و از جنوب با آمریکا همسایه است و از این سو یک کشور سردسیر محسوب می شود که نسبت به مساحتش جمیعت کمی دارد. قانون در این کشور به شکل Common Law می باشد، بدین معنا که در شرایط خاص قاضی یا دادستان می توانند خلاف قانون اساسی حکم کنند که این امر کانادا را به کشوری راحت برای زندگی بدل کرده است و سالیانه تعداد بسیاری به این کشور مهاجرت می کنند.

راه های مهاجرت به کانادا

راه های مهاجرت به کانادا را می توان در 6 دسته بندی اصلی قرار داد. خیلی از افراد به دنبال راحت ترین و آسان ترین راه مهاجرت به کانادا هستند؛ برای رسیدن به این هدف باید روش های مهاجرت به این کشور را بشناسید و متناسب ترین روش را با توجه به شرایط خود بیابید. این دسته بندی شامل مهاجرت از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، تولد در خاک کانادا، ازدواج با تبعه کانادا و پناهندگی می باشد. قوانین مهاجرت به کانادا در هر کدام از این دسته بندی ها متفاوت است. شما برای انتخاب روش مناسب خود ابتدا باید اصول این روش ها را بشناسید و سپس با توجه به شرایط خود بهترین روش را انتخاب نمایید.

هزینه مهاجرت به کانادا 2020 ( 8 روش مهاجرت به کانادا و هزینه آن )

دلایل مهاجرت به کانادا

چرا کشور کانادا بهترین کشور برای مهاجرت است؟ همه ما می دانیم که کشور کانادا همه ساله از سیل عظیمی از مهاجران و پناهندگان استقبال می کند. حتی آمار و ارقام حاصله از مطالعات میدانی هم مبین این جایگاه برتر این کشور می باشد. مثلا، بنا به مطالعه انجام شده توسط U.S News and World Report، کشور کانادا پس از آلمان، دومین کشور مهاجر پذیر دنیا رتبه بندی شده است. دلایل اساسی مهاجرت به کانادا:

اقتصاد قوی؛

نرخ بیکاری 2.9%؛

فرصت های کاری بالا؛

تنوع قومی؛

فرهنگ کانادایی؛

تامین اجتماعی در کانادا؛

قوانین مهاجرتی راحت؛

اصولا ورود به کشور کانادا به چند فاکتور اساسی بستگی دارد؛ اول از همه، هدف شما از مهاجرت به این کشور چیست؟ تحصیل، کار، گردش، دیدن خانواده و غیره فاکتور بعدی تعیین کننده مدت اقامت شما در این کشور است. شما به عنوان مهاجر مایل هستید که تا کی در کشور کانادا اقامت گزینید؟ بلند مدت یا کوتاه مدت؟ فاکتور بعدی، شرایط شما می باشد. آیا شما تحصیلات، تخصص یا مهارتی دارید یا خیر؟ افراد با توجه به 3 فاکتور فوق الذکر، تصمیم به زندگی در این کشور می گیرند.

شرایط مهاجرت به کانادا

مسلما شما برای مهاجرت به کانادا باید شرایط خاصی داشته باشید. برای اقدام از طریق هر یک از روش هایی که در ادامه بررسی می شود، شرایطی مورد نیاز است که بسته به نوع روش متفاوت است. از مهم ترین فاکتورهایی که برای مهاجرت به کانادا دارای اهمیت است می توان به سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و میزان سرمایه اشاره کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی